دوشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۵۸
کد خبر: ۱۴۲۱۵۵
|
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۹

انیمیشن «رایا و آخرین اژدها» در فرهنگسرای عطار نیشابوری به نمایش در می‌آید

در دهمین نشست علاقه‌مندان به فیلم در فرهنگسرای عطار نیشابوری، انیمیشن «رایا و آخرین اژدها» روز چهارشنبه ۱۸ مهرماه ساعت ۱۶ به نمایش در می‌آید.

انیمیشن «رایا و آخرین اژدها» در فرهنگسرای عطار نیشابوری به نمایش در می‌آیدبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، فرهنگسرای عطار نیشابوری با هدف معرفی جدیدترین انیمیشن‌های روز دنیا و ایجاد روحیه مشارکت جمعی در بین علاقه‌مندان به صنعت سینما، در دهمین نشست خود انیمیشن «رایا و آخرین اژد‌ها» را در روز چهارشنبه ۱۸ مهرماه ساعت ۱۶ به نمایش در می‌آورد.

در این نشست که با حضور اعضای خانواده خصوصا نوجوانان علاقه‌مند به سینما برگزار می‌شود، پس از پخش فیلم جلسه گفت‌وگو و پرسش و پاسخ با حضور کارشناسان برنامه امیرمحمد احمدی و امیرحسین علی نیافر برگزار خواهد شد.

«رایا و آخرین اژدها» محصول کمپانی بزرگ انیمیشن «دیزنی» است و نامزد دریافت جایزه بهترین فیلم انیمیشن از اسکار ۲۰۲۲ شده است. داستان این انیمیشن در سرزمینی به اسم «کوماندرا» می‌گذرد؛ جایی که پنج قبیله توسط یک اژد‌ها خلق شده و پنج قبیله در آن به خوبی و خوشی زندگی می‌کنند. تا اینکه سر و کله فردی شرور و شیطان‌صفت پیدا می‌شود که قصد نابودی این سرزمین را دارد. جنگجویی تنها به اسم «رایا» تصمیم می‌گیرد با پنهان کردن آخرین اژد‌های بازمانده، به مردم این سرزمین کمک کند تا در برابر این فرد پلید بایستند.

حضور در این نشست برای عموم علاقه‌مندان آزاد و رایگان است. فرهنگسرای عطار نیشابوری در میدان بریانک، خیابان شهید دعوتی، خیابان محمد امیرقلی واقع شده و علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۵۵۷۱۶۷۷۶ تماس بگیرند.

نظر شما